ג. מרץ 5th, 2024

    זה הולך להיות לא פוסט רגיל אבל די מעניין בנושא המכוניות שכל כך קשור לליבי. כל חברים בכיתה יודעים שאני מאוד אוהב לימודים , קריאה , הצגות (בעיקר ב- בית ליסין ) וכו אבל הפעם נדבר על תחום המכוניות ולמה כדי לפרק אותם לגורמים או יותר נכול להעביר אותם לאחד שעושה את העבודה הזאת.

    מתי פונים לשירות של קונה רכבים לפירוק?:

    פירוק רכבים יכול להתבצע בכמה וכמה מצבים. הצרכים בגינם מזמינים שירות שכזה משתנים. לפניכם כמה סיבות לפניה לאדם שעוסק בתחום של קניית רכבים לפירוק. אולי תמצאו את הסיפור של הרכב שלכם בין השורות.

    אז מתי?

    • כשיש לכם רכב ישן מאד שכבר לא נוסע ולא מתפקד כמו שצריך. במקרים כגון אלו, אין לכם מה לעשות עם הרכב הישן מלבד לזרוק אותו. לכן, אתם יכולים לפנות לקונה רכבים מפירוק. ייתכן שהרכב שלכם מכיל חלקי חילוף שעדיין ניתנים לשימוש. במקרים שהרכב לא מכיל אפילו חלקים כאלה, קונה רכבים מפירוק ישלח את הרכב שלכם למחזור. שם, הרכב ימעך ויהפוך בסוף התהליך לברזל שימושי בהחלט. הכסף תמורת המכירה יוכל אולי לשמש אתכם כמקדמה עבור הרכב החדש.

      אז מתי לעשות פירוק מכוניות
      קבל קצת עסף על המכונית שלך!
    • כשהרישיון שלכם כבר לא רלוונטי( כשאין באפשרתוכם לבצע חידוש רישיון נהיגה). יש לכם רכב במצב תקין, הוא לא לחלוטין הרוס, אתם בכל אופן כבר לא מעוניינים לנהוג. לכן, כדאי להעביר את הרכב הלאה. ייתכן כי יהיה פשוט יותר למכור את הרכב לצורכי פירוק מאשר למכור את הרכב כרכב תקין ונוסע. המכירה לפירוק לא דורשת מכם בעצם כלום, אתם לא צריכים לתקן דברים אחרונים או משהו כזה, פשוט מוכרים את הרכב לקונה רכבים לפירוק ונהנים מהתמורה שאתם מקבלים.
    • כשאתם מיואשים מלמצוא קונה לרכב שלכם. ייתכן שיש לכם רכב איכותי שלא נראה מרשים ואנשים פשוט לא מתעניינים במודעות שאתם מפרסמים. בינתיים הרכב צובר אבק, הביטוח ממשיך לגבות את התשלום הקבוע ואתם בכלל לא נהנים ומנצלים. לכן, הפיתרון שלכם הוא קונה רכבים לפירוק. ממש לא משנה כמה שריטות יש בפח, כמה הצבע דהוי ועד כמה המושבים קרועים, קונה רכבים לפירוק מתייחס לחלקי החילוף שהרכב יכול לספק עבורו. הרכב שלכם, עשוי למצוא לו סוף כל סוף קונה שיכניס לכם סכום מתאים.

    דגשים לתהליך של פירוק רכבים:

    חשוב מאד, מדובר בתהליך שעשוי לחייב אתכם לערוך מספר בירורים. למשל, לא כל עסקת פירוק היא עסקה משתלמת. חשוב לבדוק שלא מרמים אתכם ושאתם מקבלים תגמול נאות עבור הרכב שלכם. מדובר בתחום שיש בו הרבה תחומים אפורים וכדאי שתיזהרו לא ליפול באף אחד מאלו. כאשר אתם מעוניינים למכור את הרכב כמו שהוא לקונה הרגיל, כל שריטה נחשבת לסיבה להורדת המחיר. כאשר מדובר במכירת הרכב שלכם לצורכי פירוק הרכב, הפרטים השוליים האלה לא מורידים משווי הרכב וכדאי להיות מודעים לכך ולבוא מראש עם הידע המתאים למפגש.

    מכירת רכב לפירוק – מה יעשו עם הרכב המפורק שלכם

    מכירת מכונית לפירוקמכירת רכב לפירוק היא העברת הרכב לסוחר רכב שזה אומר שזו כמובן כבר לא הבעיה שלכם. אולם כדאי שתדעו קצת בכל זאת- ראשית, במקרים בהם הרכב שלכם במצב טוב חלקיו יוכלו לשמש רכבים אחרים כחלקי חילוף. שנית, הרכב שלכם מכיל כמות גדולה של ברזל. הברזל ישלח למיחזור ויימכר בהתאם.

    זה היה המאמר עד חברים. ובמעבר חד אני מוזמן לחברי הקרובים לקצת משחקי קלפים בערב, אני רוצה להגיד תודה לחברי הקרובים בתנועה ההסתדרות החדשה , אני מאוד אוהב את ההסתדרות ומפרגן לכולם שם! כל הכבוד המשיכו לעשות עבודה נהדרת כמו שאתם תמיד עושים והכי חשוב היום אני מנצח בקלפים אז תכינו את הארנקים… ולא לשכוח לבקר בעמוד הפייסבוק שלנו!

    One thought on “מתי פונים לשירות של קונה רכבים לפירוק ומה זה בכלל”

    Comments are closed.