ג. אפר 9th, 2024

    לשפץ את הבית זה סיפור מהסרטים. יש כל כך הרבה דברים שאנחנו רוצים לדאוג להם שיראו טוב בבית שלנו. יש לנו עוד מתקופת הילדות כמה דברים שתמיד רצינו שיהיה בבית. וכמובן שיש דברים שפשוט חשובים לנו שיהיו. אפרופו בית ושיפוצים, אני אישית מאוד אוהב את הבית של האח הגדול 6 , פשוט כל הכבוד לצוות הם עשו עבודה מדהימה ויש להודות להם על כך ולפרגן

    אז איך עושים את זה נכון ?

    כאשר משפצים את הבית, חשוב לעשות את זה בהדרגתיות, לעשות שיקולים של חשיבות מול מחיר ולדאוג לתכנון נכון של הדבר.

    תכנון נכון של השיפוץ הוא המפתח לשיפוץ יעיל ולא בזבזני. כאשר התכנון בריא, ומשלב בחובו שלבים מסודרים. אתה תוכלו ליהנות מחסכון של עלויות מיותרות שהייתם נקלעים אליהם תוך כדי השיפוץ. כמובן שכאשר אתם מתכננים את השיפוץ , תוכלו לבדוק עלויות ולסקור את שוק המחירים של התחום שאתם צריכים.

    תכנון נכון יכול למנוע הסתבכויות במהלך השיפוץ. לדוגמא להתקין דוד שמש חדש, ורק לאחר מכן לשפץ את הרעפים. לא הכי נכון לעשות. בכל זאת, למה להתקין לפרק ולהתקין שוב.

    אחרי שלב התכנון שלב חשוב לא פחות הוא למצוא את האנשי מקצוע האמינים ביותר עבורכם.

    כולנו מכירים בעלי מקצוע כאלה ואחרים, כאלה שחברים ממליצים עליהם, כאלה שההורים מכירים שנים, ועוד..

    הכי טוב לדעתי, להתאים את הסוג העבודה לבעל המקצוע, וכך אפשר לחסוך כל מיני חלטורות כמו שהאינסטלטור יעשה לכם נקודות חשמל. או איש הגגות שלכם יתקין לכם דודי שמש וקולטים. זה שבעלי המקצוע של היום מוכשרים מאוד, ויודעים דבר או שניים בתחום אחר. זה נראה לכם פתרון טוב וחסכוני – הן בזמן של למצוא בעל מקצוע חדש, והן בכסף. טעות בידכם, זה יכול לעלות לכם בהרבה זמן, כסף וכאב ראש בעתיד.

    כיום, כאשר משפצים בית, הרבה משתמשים בקבלן עבודה אחד ראשי, שמתעסק בכמה תחומים, ותחתיו מגיעים כל מיני בעלי מקצוע שונים לעבודות מקצוע שונות. למי שיכול להרשות לעצמו, הרי זה משובח. למי שלא, עם קצת יותר סבלנות והשקעת זמן בשיפוץ, לא תרגישו בהבדלים.

    חסכון במחירים של דודי שמש או שיפוצים דומים ומוצרים נלווים

    בשביל לחסוך בעלויות השיפוץ, נכון יהיה לתכנן לפרטי פרטים את השיפוץ, אך תמיד תשאירו סטייה של כמה אחוזים. כמו כן בשביל להוזיל את העלויות ניהול נכון של השיפוץ ובעלי המקצוע יהיה נכון לעשות. עוד כלי נוסף להתייעלות פיננסית במהלך שיפוץ היא סקר שוק ומחירים של החומרי גלם והציוד שאיתם נדרשים לעבוד.

    שלא תבינו לא נכון, החיסכון בחומרי גלם וציוד הם לא הכוונה לטלוויזיה, דודי שמש, או מוצרי חשמל נוספים. החיסכון הנכון הוא בחומרי הבניין לצורך השיפוץ. ובנוסף גם בכל הציוד כמו התאורה הריהוט וכו. כמובן שתוכלו למצוא גם מוצרי חשמל בעלויות זולות ומבצעים.

    לסיכום, שיפוץ הבית הוא משימה לא פשוטה. אך אפשרית ובהחלט מספקת. תהיו מחושבים ופתוחים לרעינוך והתקופה הזו תהיה בהחלט מאחוריכם. המון בהצלחה. אבל לפני שנפרדים נשמח לשתף קטע וידיאו קצר שמסביר איך מתקינים בצורה הנכונה מתקן מחמם מים ( דוד שמש ) .