ג. מרץ 5th, 2024

    לכל אחד תמיד הייתה את המכונית שהוא בחיים לא ישכח , אתם מכירים את זה במיוחד בתקופת גיל 17-18 שאתם צעירים ומקבלים רשיון נהיגה חדש מהניילון עם תאריך פג תוקף של עוד 9-10 שנים שמי בכלל חושב על התאריך הזה ולכל אחד תמיד יהיה או היה רכב ישן שרץ איתו במשך כל השנים הארוכות האלו בכבישי ישראל בימי החורף , קיץ ובמקרה  שלי גם בבוץ אבל זה סיפור לפוסט אחר כבר. …

    יש לי רכב בחנייה שמעל ל 3 שנים עומד במקום בלי שום מטרה ,המטרה העיקרית היא סתם לא למכור את הרכב כי אני קשור אליו אך מחוסר ברירה רכב זה צריך להישלח לאזור פירוק רכבים כי הוא אפילו מהווה סכנה לאנשים מסביבו (כן כן אפילו המראה נפלה ביום בהיר).

    רכבים לפירוק וגנבות רכב – לא במקרה שלי

    קראתי נתון באתר גלובס מאוד מעניין בנוגע לגנבי רכב .בישראל של שנת 2014 הצליחו למגר טיפה את התופעה של גניבות של רכבים .. לי אישית יש רכב לפירוק סובארו אימפרזה כ"כ ישנה וגיליתי שמדד גניבות רכבים מסוג זה הוא די גבוה 273 גניבות בשנה שעברה.

    להצצה קטנה וקצת סטטיסטיקת גניבות מכוניות של שנה שעברה ( טופ 4 )

    1. MAZDA 3 – 360 גניבות
    2. TOYOTA COROLLA – 347
    3. MAZDA LANTIS – 304
    4. subaru impreza – 273

    סובארו רכב לפירוקמסתבר שהרכב שלי הוא אחד הרכבים הפופולאריים ביותר לגניבה שממוקם היטב במקום הרביעי גם בשנת 2014 וגם ב2013, מה שכן רכבים לפירוק מסוג מסוג סובארו הינם מהמובילים גם כן! אז אפשר להגיד שאני האדם הטיפוסי.

    אז מכירת רכב לפירוק מסוג סובארו הייתה על הפרק כבר המון זמן, הבעיה שלא ממש היה לי זמן להתעסק בזה אבל אחרי המקרה האחרון שקרה לי בשבוע שעבר נאלצצתי אכן לחפור באינטרנט ולמצוא מומחה שהוא קונה רכבים לפירוק בארץ.

    רכב מפורק טוטאלי ב 20 לספטמבר

    זה יכול להישמע קצת מוזר, כמו כל יום אני קם בבוקר לכיוון האוטובוס לעבודה ולפתע אני רואה שבר קטן בזכוכית ברכב הישן שלי. אני מתקרב לאט לאט ומגלה שאכן מישהו ניסה לפרוץ את הרכב שלי וגם הצליח. מה שהכי מצחיק אותי זאת העובדה שהוא פירק את כל ההגה על מנת לנסות להניע את הרכב , בן אדם , גנב יקר , אם אתה קורא את הפוסט הזה אז חשוב לי להאיר לך דבר אחד. שעות ישבתה לפרק את ההגה שלי באמצע הלילה, אם היית מתאמץ קצת יותר הייתה צריך לשים שזה מכונית לפירוק , כל מה שהיית צריך לעשות זה לפתוח את המכסה מנוע ולראות שאין מצבר! חבל על העבודה שלך.. את הרכב הזה אתה כבר לא תניע ואני בספק עם מישהו אחר 🙂

    אני מקווה שכל גנבי הרכב יתפסו יום אחד על ידי משטרת ישראל, בינתיים אשמח לשתף סרטון מעולה שסוף סוף הצליחו לגנוב מספר גנבי רכבים , למזלם ( ואל לרעת בעלי הרכב ) הם לא נתקלו ברכבים לפירוק אלה הם התמקדו ברכבים חדשים.