א. מרץ 3rd, 2024

    אני ו2 השותפים שלומדים איתי באוניברסיטת ירושלים צבינו במשחקי הכדורגל האחרונים ופתאום BOOM , שומעים רעש אדיר וזה לא גול, רצנו למטבח וראינו פיצוץ בכיור במטבח! החלטתי לכתוב פוסט בהשראת הימים האחרונים שעברו עליי למזלי שמצאתי אינסטלטור בירושלים שהגיע כ"כ מהר אפילו בזמן המונדיאל כשכולם עסוקים ושאין להם זמן, מזלי היה לצידי.

    מסתבר שהיה לי בבית סתימה אדירה ועכשיו למאמר בתחום סתימות בברז!

    אתם עומדים מול כיור שהמים בו נאגרים עוד ועוד ומסרבים לזרום הלאה בצנרת. ניסיתם חומר לפתיחת סתימות, ניסיתם אפילו עם הפומפה- והמים עדיין עומדים. איפה תמצאו אדם שמבין בפתיחת סתימות וגם ייקח מחיר סביר בלי לסבן אתם?

    סתימה נראית עסק קטן. שמים חומר לפתיחת סתימות והיא משתחררת. לא מעט פעמים באמת טיפול פשוט מספיק, אכן מדי כמה שנים, יש צורך באינסטלטור שיפתח את הסיפון וישחרר את הסתימה כמו שצריך, עד לפעם הבאה, כי סתימות תמיד קורות.

    פתיחת סתימות בירושלים

    אם יש לכם אינסטלטור קבוע הרי שהרווחתם. טלפון אחד ובעל המקצוע שאתם סומכים עליו מגיע לבצע עבורכם פתיחת סתימות בירושלים. גם אם קיבלתם המלצה מחברים מצבכם טוב. אכן מה תעשו כאשר אתם חייבים איש שמבין בפתיחת סתימות ירושלים ולא שמעתם על אחד כזה?

    האופציה היחידה היא לפנות לאינדקס בעלי  מקצועות ולהריץ חיפוש מהיר גוגל, להתקשר ולקבל הצעות מחיר. פתיחת סתימות בירושלים עולה באזור ה250-300 לפתיחת סתימה רגילה. סתימה יותר מסובכת תעלה כמובן יותר.

    פתיחת סתימות בירושלים מצריכה יצירתיות מצד האינסטלטור, מפתיע ככל הזה ישמע. אם ניסיתם עם חומר לפתיחת סתימות ואף עם פומפה, כנראה שמדובר בסתימה מורכבת יותר ,או סתימה שנעוצה לא בסיפון עצמו אלא פנימה יותר לתוך הצנרת. אינסטלטור יצירתי ידע לא לבזבז זמן בניסיונות חוזרים על פתיחת סתימות בירושלים , אלא יטיב לזהות איפה נמצאת הסתימה עצמה ולשחרר אותה.

    בנוסף, כאשר אתם מתקשרים לקבל הצעת מחיר מהאינסטלטור שאלו על אחריות על העבודה ועל כלי העבודה איתם הוא מגיע. אם אתם יודעים כי פתיחת הסתימות שאתם זקוקים לה אינה פשוטה כלל ולא מדובר בסתימה רגילה, אמרו מראש לאינסטלטור שיגיע מוכן עם כלי עבודה מתקדמים כמו ספירלה חשמלית שנועדה לפתוח סתימות בקלות.

    בררו בדבר עליות נוספות העלולות להתעורר  במהלך פתיחת סתימות . לפעמים הצעה עצמה זולה , אכן לפתע מגלה כי יש צורך להחליף את כל הסיפון למשל, דבר המייקר את ההצעה.

    כדי למצוא איש שמבין בפתיחת סתימות בירושלים, חפשו בעל מקצוע שמשלב זמינות גבוהה, כלי עבודה חדישים, ניסיון ויצירתיות, וכמובן, אחריות ומחיר הוגן.

    לסרטון כללי לגבי אינסטלציה ופתיחת סתימות מבית הום דיפוט הממומחים בתחון