ג. מרץ 5th, 2024

    בלאגן לא קטן קרה לי השבוע, שהזדקקתי לשירותי אינסטלציה בראשל"צ, לכן החלטתי להעניק לכם מידע חיוני בעת הזמנת שירות האינסטלציה.

    אינסטלטור או שיפוצניק?

    שירותי אינסטלציה בראשל"צ כוללים מגון רחב של שירותים הקשורים לצנרת. מתי עליכם להזמין שירותי אינסטלציה בראשל"צ ומתי שיפוצניק, והאם זה לא אותו הדבר בכלל?

    בישראל נהוג שלכל אדם יש כמה מקצועות. השחקן בטלוויזיה הוא גם מנחה תוכנית בוקר ברדיו וגם זמר, השיפוצניק עושה גם עובדות צבע ועוד..קל ללכת לאיבוד בין כל בעלי המקצוע  ולא לדעת איזה בעל מקצוע יש צורך להזמין בכל פעם.

    שירותי אינסטלציה בראשל"צ – מתי מזמינים אינסטלטור?

    אינסטלטור מזמינים בכל בעיה הקשורה לצנרת. חשוב להדגיש כי שיפוצניק שיודע להחליף ניאגרה למשל יבצע היטב את רוב התיקונים הקטנים בצנרת, אך בכל בעיה בצנרת שאינה פשוטה – הקפידו להזמין אינסטלטור ולא אדם שמבין במקרה באינסטלציה.

    שירותי אינסטלציה בראשל"צ ניתנים במקרה של סתימות בכיור,באמבטיה או באסלה, פיצוץ בצינורות גלויים ובתוך הקיר, רטיבות בקיר, ריח חזק של ביוב, חריגה בחשבון המים. כל אלו קשורים לתחום התיקון של הצנרת.

    תחום נוסף באינסטלציה בו תזמינו שירותי אינסטלציה בראשל"צ הוא החלפת כל הקשור למערכת האינסטלציה בבית, התקנה של אסלה,כיור, אמבטיה ברז וכיוצא בזה.

    כל אחת מתקלות הקטנות של הצנרת- סתימה למשל או החלפת סיפון, גם שיפוצניק ואפילו אתם תוכלו לבצע את הפעולה בפשטות, לפי מדריכים באינטרנט. משום שמרבית הפעמים נחליף צנרת במהלך השיפוץ, יש לוודא שאיננו שוכרים את שירותי השיפוצניק להחלפת צינורות הצנרת המרכזיים בביתנו למשל, אלא אם מדובר בשיפוצניק מומחה בצנרת.

    שירותי אינסטלציה בראשל"צ טובים עוברים מפה לאוזן. תוכלו לשמוע על אינסטלטור טוב מחברים, שכנים או אפילו בסופר השכונתי מאנשים שזה עתה שיפצו בעצמם את הבית. אם אין לכם המלצות, היכנסו לאתרים המדרגים את בעלי המקצוע וקראו עוד על האינסטלטור. כנסו רק לאתרי השוואה רציניים, בהם הדירוג נעשה ללא משוא פנים.

    כאשר אתם זקוקים לתיקון או התקנה של צנרת בביתכם, תמיד כדאי להזמין את שירותי האינסטלציה בראשל"צ מבעל מקצוע שהוא אינסטלטור, שכל התמחותו היא הצנרת ואינו מתעסק בעוד דברים כגון צבע, גבס וכיוצא בזה.